2013年10月2日 星期三

進擊的巨人


本來因工作的關係 一直都沒時間留意什麼新番的,
但突然之間在FB上看到好多 進擊什麼的惡搞
才發現原來我認識的人之中 都有唔少動漫人
其中最深刻的 就係 進擊的印度人 真係違和感零

原來再發現 原來呢套野依家好火爆
仲有巴打改進擊的蝗虫

抱住好奇的心態 打算睇一睇
點知一睇就不能自拔了,真係好正

仲有好多人進手腦補mode幫套野做好多深度分析,比喻現實等, 我只想說他們都想得太多了
首先係動畫既超水準表現,二來是本身故事正,原動畫原創既也豪不遜色,三音樂,
原來負則音樂的係 unicorn的那位大師, 難怪這麼神
Attack ON titan是我最鐘意既一首曲


在澳洲這邊個悶生活, 每個星期最期待就係等到星期日就有得睇巨人了,可惜依家已經做完。
漫畫仲要係月刊,my god。

套野是走非王道路線的劇情為主導的漫畫,所以留下了好多伏線,雖然動畫一完後我就追完了所以漫畫,嘛,也才49話,基本上9成的伏線都沒有出現解答。
雖然是有非主流漫的feel,但也逃不出,原來主角的同學/伴裡,也藏著有特別的人。
不過有這樣的說定也無可厚非,因為作者在某篇訪問就說過是為商業因素,人氣原進行創作的。
一季就作了33話,而漫畫才49話,起碼可能到60話時才有第2季的消息吧。
最後送給大家,挑一個吧↓ (我會選克理絲塔)(話說畫中最右面的是誰 掏鼻)




沒有留言:

張貼留言